Check with seller Brand Manager Quận Tân Bình
- Location: Hồ Chí Minh, Tân Bình, Quận Tân Bình, Hồ Chí Minh, VietNam
Mô tả công việc
Build customer awareness and brand positioning plan across channels Shape and communicate our vision and mission Translate brand elements into plans and go-to-market strategies Lead creative development to motivate the target audience to “take action” Plan, implement & report performance of brand communication plans & campaigns Monitor market trends, research consumer markets and competitors’ activities to oversee new and ongoing marketing and advertising activities Develop & implement customer retention and loyalty programs Develop the concepts, style, look and feel, language and tone of brand Plan strategic public relations programs Develop and implement PR policies and procedures Determine KPIs for PR works Implement, measure and provide reports on each PR campaigns Build long-term relationships with all relevant stakeholders, such as local government, media people, politicians, etc
Recruit, hire, onboard and train new members of the public relations team Produce content for various speeches, events, hearings… Develop and implement crisis communications advice and media strategy, as needed Yêu cầu ứng viên BSc/BA in Marketing, PR, communications, journalism or similar relevant field Proven working experience in the PR & branding field for at least 2 yearsHaving 2-3 years of working experience in Global firms/agencies is an advantage Proven ability to develop PR & branding communication strategies A proven track record of successful PR/branding campaigns Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns Excellent understanding of the full marketing mix Strong analytical skills partnered with a creative mind Data-driven thinking and an affinity for numbers Outstanding communication skills Up-to-date with latest trends and marketing best practices Excellent communication, presentation and self-driven skills Outstanding organizational and time management skills Aptitude in presentation and public speaking Attention to details Quyền lợi Monthly income: up to 1500$ (base salary + incentive) - Salary review each 6 months Regulated time for performance evaluation and periodic salary review 13th month salary in accordance with company policies and regulations Meal, gasoline and mobile phone allowance and personal health insurance package allowance Opportunity to have internal and external training to improve professional skills and working skills Social insurance, health insurance and unemployment insurance will be in accordance with Labor Law Annual travel, team-building activities Working days: Monday - Friday (09:00 - 18:00) Cách thức ứng tuyển Hạn nộp hồ sơ: 31/05/2024
Useful information
- Avoid scams by acting locally or paying with PayPal
- Never pay with Western Union, Moneygram or other anonymous payment services
- Don't buy or sell outside of your country. Don't accept cashier cheques from outside your country
- This site is never involved in any transaction, and does not handle payments, shipping, guarantee transactions, provide escrow services, or offer "buyer protection" or "seller certification"
Related listings
-
Thực Tập Sinh Kinh DoanhViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc – Tìm kiếm, phát triển hệ thống khách hàng mới– Duy trì, chăm sóc, quản lý hệ thống khách hàng hiện có– Tư vấn khách hàng về sản phẩm khóa học của công ty – Báo cáo kết quả thực hiện công việc hàng tuần theo yêu cầu của ban giám đốc c...
-
Nhân Viên Kế Toán Nội BộViệc tìm người - (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Lập phiếu thu chi và thực hiện thu chi, theo dõi và quản lý luồng tiền Lập các chứng từ ghi sổ theo dõi, quản lý luồng hàng qua kho Lập uỷ nhiệm chi, séc rút tiền, nộp tiền vào các tài khoản Làm hợp đồng mua hàng hóa, theo dõi công nợ...
-
Nhân Viên Chăm Sóc Khách Hàng (Lương Cứng 7 - 9 Triệu + % Kpi, Thu Nhập 10 - 15 Triệu)Việc tìm người - Quận 10 (Hồ Chí Minh) - 2022/05/02 Check with seller
Mô tả công việc Nhân viên chăm sóc khách hàng có nhiệm vụ thực hiện các cuộc gọi để quan tâm hỗ trợ tư vấn khách hàng đã sử dụng dịch vụ - Gọi điện thoại chăm sóc khách hàng đã sử dụng dịch vụ và mua sản phẩm - Trực điện thoại,- Tư vấn, phản...
Comments
Leave your comment (spam and offensive messages will be removed)